En pajform med prickar!



Idag är det verkligen ett helt fantastiskt väder ute och det enda jag vill göra är att ligga ute på altanen med en bra bok. På sommaren fylls ju även trädgårdslandet och träden i trädgården med frukter som är perfekta att göra paj med och paj är någon som jag verkligen tycker om! Tyvärr blir inte mina pajer riktigt så perfekta som TV-kockarnas blir och då kan en lite roligare pajform vara toppen för att väga upp pajens utseende :-)



Jag älskar de prickiga pajformarna från GreenGate, de är så söta i sina pastellfärger och med sina vita prickar. Det är en ungsfast form med vågig kant som tål både ugn, micro och maskindisk och de är helt perfekta nu på sommaren för att göra äppelpaj eller liknande i! Denna pajformen ligger runt 250 :-/st.

5 kommentarer
Kajsa

Herregud vad söta!

kerstin

fina vart kommer de ifrån då Tack

kerstin

nu läste jag det vart den kom ifrån

TIDSTJUVEN

Vilka vackra pajformer! :D

Ida

Vilka söta :)