Badkar från Stone Forest - som en önskedröm!

Badkar

Får bli ett litet snabbtips innan jag måste åka till jobbet. Jag har alltid tyckt att badkar är ett måste i ett badrum men tycker att de vanliga badkaren som finns hemma hos de flesta är otroligt tråkiga och även lite fula så jag googlade runt för att se om jag kunde hitta någon roligare variant. Och jag hittade verkligen min önskedröm när det kommer till badkar - badkaren från Stone Forest! Efter att ha sett de underbara badkaren gjorda av Stone Forest så kommer jag aldrig vilja ha ett "vanligt" badkar igen. Stone Forest badkar är annorlunda och otroligt vackra men kräver lite plats.


   

Bathtubs:Rubix Bathtub    Bathtubs:Round Bathtub

Bathtubs:Oval Bathtub    Bathtubs:Rubix Bathtub

Samtliga bilder är lånade från stoneforest.com

0 kommentarer