Mumintapeter till barnrummet - en klar favorit!

Muminserierna som har gått på TV i många år har aldrig varit någon favorit hos mig men den nya tapetkollektionen med mumintrollen är jättegullig enligt mig. Tapeterna finns i ett flertal färger och det finns många olika motiv från mumintrollen att välja på. Priset ligger på 575kr per rulle och de finns att köpa bland annat i Tapetoramas webbshop. 

En positiv sak med mumintrollen är att de är rätt könsneutrala och kan självklart användas till både pojk- och flickrum vilket kan vara bra om man vill förbereda rummet innan barnet är fött. Här nedan kan ni se några av de motiv jag hade använt mig av för att inreda ett barnrum. Samtliga tapetbilder presenteras med en rumsbild och en närbild av tapeten men färgen kan skilja mellan de olika bilderna eftersom jag vill kunna visa fler färgvarianter.

Mumin 02 från Mumin  Mumin 02 från Mumin

Mumin 24 från Mumin  Mumin 24 från Mumin

Mumin 17 från Mumin  Mumin 17 från Mumin

Mumin 10 från Mumin  Mumin 10 från Mumin
Samtliga bilder ovan är lånade av tapetorama.se

19 kommentarer
felicia

sv: tack så mkt :D:D:D:D

sally

tack så mycket!

M E R E I

- fint!

Takai;

svar:

tack så mycket :] <3

ELIN

SV: Tacksåmkt ! ♥

Göres nu ? ^^



Kram!

Sofie

allt bra?



sv: tack :)

Lily

svar: Tack så hemskt mycket! :) Åh mysigt med Mumin <3



kram

Magdalena

Fina tapeter! :D

S |Fotoblogg|

Sv: Tackar! (:

MYMiC

ÅHH mumin är bäst!!! :D

hanna ♥

vinnarna av helgens blogg har fått sin länkning i min meny nu, kolla ifall det blev du! :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; öppnar hjärteboxen och tackar för ett ögonblick :D TACK! :)

Madeleine

Taack hiih :)

har ju en ny om du undrar :)

MADDES

nemen så söta tapeter

Olivia

SV: tack så mycket! :D

felicia -

tack så mke, kram!

LOWA - En musikblogg

Sv: tack så mycket!! :D

Henrietta- Foto & Vardag

sv: tack, visst är den ;)

bella

hejsan allt bra med dej?



svar: hehe tack så mycket :)

kram