Snabbtips - Vestli House gör bakningen roligare!


             

Baka är en trevlig syssla tycker jag och särskilt om det går att piffa till bakningen med lite roliga saker. Cupcakes är en av mina favoritsaker att baka, mest för att det är rätt enkelt att göra dem men även för att de går att göra i så många olika varianter. Ibland kan det vara svårt att få cupcakes till att se lika stora och fina ut som de gör på konditorien men jag brukar köpa lite roliga muffinsformar för att försöka kompensera att själva cupcakesen kanske inte ser så storslagna ut.

    


     


Idag finns det hur många olika sorters muffinsformar att köpa, allt från de vanliga vita till mera mönstrade och färgglada. Vestli House har gjort en kollektion med muffinsformar som är jättesöta och färgglada och kostar runt 45kr för ett paket.


Bilder lånade från inreda.com
3 kommentarer
Matilda; mamma till Elna

Vilka fina muffinsformar. VILL HA!!



sv; Tack så hemskt mycket för din fina kommentar!

AManda

Åh vad roligt, sånt där ska jag köpa :D

CAMIE

Åh jag vill ha en massa muffinsformar med olika trycka :D Så roligt att baka när det blir snyggt ^^,



SV: Ja vitt är stilrent med ändå en stil liksom :D Älskart! <3