Eva Solo - ger fågelmatandet stil.



Eva solo är ett av mina favoritvarumärken när det kommer till stilrena designprylar och jag blev så glad när jag såg att det fanns en serie fågelprodukter framtagna av dem. Jag tillhör dem som springer ut och sätter talgbollar på vartenda träd när det är vinter för att småfåglarna skall få lite mat men nu kan jag mata fåglarna på ett stilfullt sätt. Nu på sommaren behövs det ju inte att man matar fåglarna men nu behöver man istället sätta ut fåglebad så att fåglarna har tillgång till vatten och har ett vattenhål att svalka sig i.

   


 

Jag gillar speciellt den randiga fågelholken här ovan. Den är gjord i glaserad terracotta och plast, terracottan är speciellt bra eftersom den är värmeavvisande sa att det inte blir för varm för ungarna på sommaren.

0 kommentarer