Nina Campbells tapeter skapar harmoni

Några av mina favorittapeter kommer från Nina Campbell. Många av hennes tapeter är inspirerade av blommor och fåglar och det är dessa jag gillar bäst. Med hjälp av dessa mönster och behagliga färger så skapar Campbells tapeter ett lugn i rummet men samtidigt ger de rummet liv. Priset på Campells tapeter ligger mellan 700-800 :-/rulle.

Peony Place är en av mina favoriter och den finns i många olika färger.

Peony Place 03 från Nina Campbell  Peony Place 03 från Nina Campbell

Peony Place 04 från Nina Campbell  Peony Place 04 från Nina Campbell

Peony Place 06 från Nina Campbell  Peony Place 06 från Nina Campbell

En annan av mina favoriter från Campbell är Birdcage walk

Birdcage Walk 04 från Nina Campbell  Birdcage Walk 04 från Nina Campbell

Birdcage Walk 01 från Nina Campbell  Birdcage Walk 01 från Nina Campbell

Orient Way har även den ett mönster jag gillar

Orient Way 02 från Nina Campbell 

Gillar man mer stormönstrade tapeter kan Kew Green vara ett alternativ

Kew Green 03 från Nina Campbell  Kew Green 03 från Nina Campbell

Även Pagoda Garden är en favorit

Pagoda Garden 05 från Nina Campbell

Giverny är fin med sina stora blommor

Giverny 04 från Nina Campbell  Giverny 04 från Nina Campbell

Giverny 02 från Nina Campbell

Giverny 05 från Nina Campbell  Giverny 05 från Nina Campbell

Samtliga bilder är lånade av tapetorama.se

0 kommentarer